Click on the slide!

-review-

3D Game Dot Heroes

'De perfecte combinatie, nostalgie en originaliteit'

Click on the slide!

-review-

Kane & Lynch 2: Dog Days

"Het concept is tof, maar de uitvoering kan nog zoveel beter."

Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks
Ik ga de PlayStation Move aanschaffen

Gezocht, vermakelijke game.

24 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Gezocht, vermakelijke game.

Berichtdoor xB Sierra » wo 24 maart 2010, 18:04

Hey gasten,

(yeah it's me again, niet ouwehoeren daarover, die ander is toch niet te verslaan xD)

Ik ben op zoek naar een game voor tussendoor, ben de shooters ff zat. Ben niet echt op zoek naar iets als god of war, dat is echt een hardcore game en dat is niet wat ik nu zoek. Modnation Racers zou nu wel een goeie zijn, maar die is nog niet uit!

Sierra
Afbeelding

xB Sierra
Hype-Gamer
Hype-Gamer

PSN ID: xB_Sierra
PS3: Fat 40GB
Headset: Ja

Re: Gezocht, vermakelijke game.

Berichtdoor Epicon » wo 24 maart 2010, 18:07

yeah it's me again, niet ouwehoeren daarover, die ander is toch niet te verslaan xD

heel subtiel :)

maar misschien is de nieuwe final fantasy of heavy rain wel leuk.
final fantasy meer de anime en rpg en heavy rain heeeeeel diep verhaal heeft en heb wel goede dingen gehoord over beide. weet niet precies of dat jouw genre is maar ik hoor het wel van je
Epicon
Beginner
Beginner

PSN ID: Soul71

Berichtdoor PainFool » wo 24 maart 2010, 18:09

xB Sierra schreef:Hey gasten,

(yeah it's me again, niet ouwehoeren daarover, die ander is toch niet te verslaan xD)

Ik ben op zoek naar een game voor tussendoor, ben de shooters ff zat. Ben niet echt op zoek naar iets als god of war, dat is echt een hardcore game en dat is niet wat ik nu zoek. Modnation Racers zou nu wel een goeie zijn, maar die is nog niet uit!

Sierra

Wat dacht je van Motor storm pacific rift? Hij kost nu 30 in de winkels? Ik heb hem ook. In goede staat... maar 2 uurtjes gespeeld. Ik hou niet zo van Race Games. Noem maar een prijs.
Afbeelding

Afbeelding

Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Must have: Assasins Creed Brotherhood, Call of Duty Black Ops, Little Big Planet2
Pending: R.U.S.E, VanQuish, Killzone3 Crysis 2, Beyond Good & Evil 2, Medal of Honor,

PainFool
Master
Master

PSN ID: PainFool

Berichtdoor JOPWND » wo 24 maart 2010, 19:02

Als je niet op zoek bent naar een HC-game misschien Little Big Planet als je die nog niet hebt tenminste ;) Dat is echt super :D
Afbeelding

"Nothing is true, everything is permitted." - Altair

JOPWND
Hype-Gamer
Hype-Gamer

PSN ID: JOPWND
PS3: Slim 250GB
Headset: Nee

Berichtdoor xB Sierra » wo 24 maart 2010, 19:40

PainFool schreef:
xB Sierra schreef:Hey gasten,

Sierra

Wat dacht je van Motor storm pacific rift? Hij kost nu 30 in de winkels? Ik heb hem ook. In goede staat... maar 2 uurtjes gespeeld. Ik hou niet zo van Race Games. Noem maar een prijs.

Ik had bij een ander item al gezegd dat ik daar een beetje klaar mee was. Ik geef motorstorm 3 nog wel een kans, afhankelijk van de vernieuwingen koop ik die misschien.

En LBP bezit ik al ;) Maar das misschien wel een goeie om weer eens op te gaan zoeken xD Ik heb geen flauw idee waar ik die gelaten heb =P
Afbeelding

xB Sierra
Hype-Gamer
Hype-Gamer

Berichtdoor PainFool » do 25 maart 2010, 20:24

FF een vraag, hou jij ervan om met meer dan 4 spelers offline (dus 4 vrienden of meer) te spelen? Zo ja, dan raad ik je Haze aan, Het een is totale shit game! Verschrikkelijk saai online... maar je kan alles met 4 mensen doen :p Dat geld voor online multiplayer en de story mode... Ik verkoop hem voor 5 euro (Ondanks het feit dat de single player niet heel goed is, is het toch wat leuker omdat ik geen andere FPS ken waar je met 4 mensen de stpry mode kan spele (op mw na waar je alleen de versus mode met ze 4re kan spele)
Afbeelding

Afbeelding

Must have: Assasins Creed Brotherhood, Call of Duty Black Ops, Little Big Planet2
Pending: R.U.S.E, VanQuish, Killzone3 Crysis 2, Beyond Good & Evil 2, Medal of Honor,

PainFool
Master
Master

Berichtdoor xB Sierra » do 25 maart 2010, 20:38

PainFool schreef:FF een vraag, hou jij ervan om met meer dan 4 spelers offline (dus 4 vrienden of meer) te spelen? Zo ja, dan raad ik je Haze aan, Het een is totale shit game! Verschrikkelijk saai online... maar je kan alles met 4 mensen doen :p Dat geld voor online multiplayer en de story mode... Ik verkoop hem voor 5 euro (Ondanks het feit dat de single player niet heel goed is, is het toch wat leuker omdat ik geen andere FPS ken waar je met 4 mensen de stpry mode kan spele (op mw na waar je alleen de versus mode met ze 4re kan spele)

Ik speel eigenlijk niet zo heel vaak schietspellen met z'n 4en offline.. (doe het wel, maar dan niet vaak en dan ook niet heel vaak voor langere tijd) dan speel ik liever een potje PES ofzo of ff beetje in cod4 hardcore mode en dan FFA met half health in de kleinere maps kan nog wel. En ik heb HAZE demo gespeeld.. daar geef ik echt geen cent aan uit.
Afbeelding

xB Sierra
Hype-Gamer
Hype-Gamer

Berichtdoor PainFool » vr 26 maart 2010, 11:23

xB Sierra schreef:
PainFool schreef:FF een vraag, hou jij ervan om met meer dan 4 spelers offline (dus 4 vrienden of meer) te spelen? Zo ja, dan raad ik je Haze aan, Het een is totale shit game! Verschrikkelijk saai online... maar je kan alles met 4 mensen doen :p Dat geld voor online multiplayer en de story mode... Ik verkoop hem voor 5 euro (Ondanks het feit dat de single player niet heel goed is, is het toch wat leuker omdat ik geen andere FPS ken waar je met 4 mensen de stpry mode kan spele (op mw na waar je alleen de versus mode met ze 4re kan spele)

Ik speel eigenlijk niet zo heel vaak schietspellen met z'n 4en offline.. (doe het wel, maar dan niet vaak en dan ook niet heel vaak voor langere tijd) dan speel ik liever een potje PES ofzo of ff beetje in cod4 hardcore mode en dan FFA met half health in de kleinere maps kan nog wel. En ik heb HAZE demo gespeeld.. daar geef ik echt geen cent aan uit.

Hahaha goede keus. Ik probeerde je niet op te lichte of sow hoor maar die game is alleen leuk met ze viere... end an omdat je dom gaat doen :p iK zou als ik jou was gwn ff wachte op mod nation racers. Dan weet je zkr dat je iets koopt wat je gaat spele. Ook een leuke game om ff weer uit de hardcore actie te komen is Rachet and Clank A crack in time. Deze kost iets van 50 ofsow maar je kan ook wachte op De dele vande ps2 die downloadeble worde volgens mij.( Khoop dat je hier wat aan heb) ojah... Je kan ook voor iets van 15 euro Rachet and Clank quest for bootie, het vervolg van het deel er voor maar een heel verhaal op zichzelf. Een leuke game voor een leuke prijs
Afbeelding

Afbeelding

PainFool
Master
Master

Berichtdoor enemies_are-gay » vr 26 maart 2010, 12:34

sonic sega all star racing mischien?? is wel een leuk spel
Afbeelding

Afbeelding

ga een samsung FULL HD 3D LED TV kopen

enemies_are-gay
Master
Master

PSN ID: enemies_are-gay
PS3: Fat 80GB

Berichtdoor xB Sierra » vr 26 maart 2010, 13:41

@ bovenstaande twee reacties

1)Crack in Time heb ik voor kerst gevraagd =P Die games koop ik bijna altijd meteen na de release. Ik denk niet dat ik Quest for Booty ga halen.. ik las dat er maar 4 planeten in zitten, dat is wat mij betreft toch wat weinig.

2) Ik zal de demo eens proberen. Vraagje.. wat zitten daar voor gametypes in? Story, vs mode?
Afbeelding

xB Sierra
Hype-Gamer
Hype-Gamer

Volgende

24 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Keer terug naar Entertainment