Oblivion (the elders scrols V)
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Oblivion (the elders scrols V)
Ik heb even een vraagje, In 2006 kwam de laatste oblivion uit (the elders scrols IV). Hierna was ook meteen het bericht dat er een nieuwe oblivion in ontwikkeling was, dat waarschijnlijk 5 jaar zal duren. nou het is nu 2009 dus 4 jaar voorbij.
Ik heb alleen nog helemaal niets over dit spel gehoord. Kan iemand mij misschien vertellen hoe dit in elkaar zit. misschien is er ook wel geen spel in ontwikkeling. ik hoop dat iemand mij kan informeren!
Alvast bedankt voor je hulp!
Ik heb alleen nog helemaal niets over dit spel gehoord. Kan iemand mij misschien vertellen hoe dit in elkaar zit. misschien is er ook wel geen spel in ontwikkeling. ik hoop dat iemand mij kan informeren!
Alvast bedankt voor je hulp!
-

micordegrood - Beginner

Re:Oblivion (the elders scrols V)
ze zijn er nog gewoon mee bezig.
-

naad - Daily Gamer

Echt:) , dat vind ik fijn om te horen. Wel raar dat we er dan helemaal niets over horen.
Weet je toevallig ook hoe lang dit nog gaat duren?
en wat voor engine ze gebruiken?
Weet je toevallig ook hoe lang dit nog gaat duren?
en wat voor engine ze gebruiken?
-

micordegrood - Beginner

In een interview met GamesIndustry.biz heeft Paul Oughton, publishing executive voor Bethesda, aangegeven dat het nieuwe deel in de razendpopulaire The Elder Scrolls-serie gepland staat voor 2010.
Paul zei tevens dat hoewel Nintendo met de DS en Wii erg succesvol is geweest met het aanboren van een nieuwe markt, Bethesda geen plannen heeft om voor Nintendo's apparaten te gaan ontwikkelen.
Oughton: "Voor dit jaar hebben we Fallout 3 klaar voor release en waarschijnlijk komt de nieuwe Elder Scrolls in 2010."
Hij vervolgde met: "Momenteel zijn we niet zo geïnteresseerd in de Wii. We blijven uitgeven voor PS3, Xbox 360 en PC. We streven naar het uitgeven van drie of vier grote titels per jaar voor die platformen."
Paul zei tevens dat hoewel Nintendo met de DS en Wii erg succesvol is geweest met het aanboren van een nieuwe markt, Bethesda geen plannen heeft om voor Nintendo's apparaten te gaan ontwikkelen.
Oughton: "Voor dit jaar hebben we Fallout 3 klaar voor release en waarschijnlijk komt de nieuwe Elder Scrolls in 2010."
Hij vervolgde met: "Momenteel zijn we niet zo geïnteresseerd in de Wii. We blijven uitgeven voor PS3, Xbox 360 en PC. We streven naar het uitgeven van drie of vier grote titels per jaar voor die platformen."
-

blackangel - Hype-Gamer

- PSN ID: darkangelcrow
- PS3: Fat 80GB
- Headset: Ja
Re: Oblivion (the elders scrols V)
Ik twijfel nog of er wel een nieuwe elder scrolls komt, want bethesda heeft best veel games op hun lijstje staan voor dit jaar, maar heb nog nergens elder scrolls 5 gezien helaas 
Oblivion is overigens een super spel, ben het nu nog steeds aan't spelen, en het blijft leuk xD
Oblivion is overigens een super spel, ben het nu nog steeds aan't spelen, en het blijft leuk xD
-

Lafelt - Lite-Gamer

-

NLkaiser - Administrator

- PSN ID: NLkaiser
- Headset: Ja
6 berichten
• Pagina 1 van 1